Palvelemme eläke- ja kuntoutusasioissa puhelimitse klo 9–15

Palvelemme myös jatkossa eläke- ja kuntoutusasioissa klo 9–15 maanantaista perjantaihin.

Lyhensimme eläke- ja kuntoutusasioiden palveluaikaa kokeiluluonteisesti syksyllä 2021. Asiakkaat tavoittivat meidät hyvin kokeilun aikana, ja asiakkaiden antama palaute asiakaspalvelusta oli erinomaista. Kokeilun ajalta asiakaspalvelun arvosana oli 9,34.

Palvelemme myös jatkossa eläke- ja kuntoutusasioissa klo 9–15 maanantaista perjantaihin.

Palvelemme henkilöasiakkaitamme puhelimen lisäksi verkkopankki- ja mobiilitunnuksilla toimivassa Varma Asioinnissa, jossa voi hoitaa kaikki eläke- ja kuntoutusasiat. Palvelussa on esimerkiksi Viestit-palvelu, jonka kautta Varmaan voi lähettää viestejä tietoturvallisesti.

Yhteystiedot henkilöasiakkaille

Varma Asiointi

Uutinen
Eläke- ja kuntoutusasioiden puhelinpalveluaika on 1.10. alkaen klo 9–15
eläketurva, kuntoutus, yhtiötietoa 28.09.2021

Voisit olla kiinnostunut myös näistä