Hakutulokset

Ei tuloksia haulle "{{searchTerm}}"

Arjen vaivatonta asiointia

Ville-Veikko Laukkanen 16.9.2015

Digitaaliset palvelut ovat nykypäivän arkea. Ne koskettavat työn tekemistä, ihmisten vuorovaikutusta ja tiedon hyödyntämistä. Palveluiden intensiivinen käyttäminen vapaa-ajalla peilaa työelämän odotuksiin ja tottumuksiin. Mobiililaitteiden alentuneet hinnat ja helppous nopeuttavat kehityskulkua digitaalisiin palveluihin. Varmalle digitaalisuus ja sen varhainen omaksuminen on mahdollisuus palvella asiakkaita erittäin nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Avainsanat digitaalisessa muutoksessa ovat ihan tavallisia inhimillisiä tekoja, tunnetta välittämisestä, ja läsnäolosta. Olemme mukana ratkaisemassa asiakkaan arjen tarpeita. Hyvänä esimerkkinä tästä on uusi Varma mobiili -palvelu, josta yrittäjä saa omille asiakkaille tekemiinsä tarjouksiin vakuutustodistuksen mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Digitaalisuudesta kannattaa riisua pois turha mystiikka. Nyt on parempi mahdollisuus kuunnella asiakkaita ja kehittää palveluita. Avasimme yhteistyössä Nordean ja If:n kanssa Onnistuyrittäjänä.fi-palvelun, joka tarjoaa käytännöllistä apua sekä uusille että vakiintuneemmille yrittäjille yrittäjyyden eri vaiheissa. Kyseessä on yrittäjän työtila, joka tukee yrittäjää liiketoiminnan suunnittelussa ja tuo kumppanit lähelle.

Digitaalisuus on aina ihmisen ja asiakaskokemuksen kokoista, jossa huono asiakaskokemus tai sisältököyhyys paljastuvat nopeasti. Toisaalta digiajan palveluiden yhdessä sparraaminen ja oivaltaminen ovat parhaimmillaan nopeaa ja käytännöllistä. Nähdään tämä yhteisen uudistuvan arkemme mahdollisuutena ja tartutaan rohkeasti huomiseen.

Blogikirjoitus on julkaistu myös pääkirjoituksena 7.9.2015 ilmestyneessä uudessa Varma-lehdessä.


Ville-Veikko Laukkanen

Ville-Veikko Laukkanen

Varman varatoimitusjohtaja ja asiakkuuksista vastaava johtaja

@varma_tweet Varma LinkedInissä

Kategoriat

Avainsanat