Varman vuosikertomus oli ProComin kilpailun kärkikahinoissa

Varman vuosi- ja yritysvastuuraportti 2016 sai kiitettävän arvosanan 9- viestinnän ammattilaisten ProCom ry:n järjestämässä vuosikertomusarviossa ja jäi vain 0,25 pisteen päähän voitosta listaamattomien yritysten sarjassa.

Varman raportti sai kiitosta informatiivisuudesta ja selkeydestä sekä onnistuneesta strategian kuvauksesta. Ensimmäistä kertaa toteutettu integroitu yritysvastuuraportti sai erinomaisen arvion: "Vastuullisuus on kokonaan läpileikkaava teema Varman vuosiraportoinnissa. Loistava esitys!" Myös toimitusjohtajan katsaus sai kehuja.

‒ Tavoitteemme on kertoa kattavasti Varman tuloksesta ja strategian toteutumisesta. Hyödynnämme saamiamme kehitysvinkkejä seuraavassa projektissa, mutta saimme myös arvokasta palautetta siitä, missä olemme onnistuneet, kertoo projektia vetänyt viestintäpäällikkö Leena Rantasalo.

‒ Koska olimme ensimmäistä kertaa pappia kyydissä yritysvastuuraportoinnissa, otimme jo etukenossa käyttöön mm. GRI-standardit, samoin kuin ei-taloudellisen tiedon julkaisemisen (ns. NFI-direktiivi) raportointivelvoitteet, kertoo yritysvastuupäällikkö Katariina Sillander.

ProComin vuosikertomusarvion listaamattomien yritysten sarjan voitti Saton ja listattujen SRV:n vuosikertomus. Onnea voittajille!

Tutustu Varman vuosikertomukseen

Voisit olla kiinnostunut myös näistä