Hakutulokset

Ei tuloksia haulle "{{searchTerm}}"

Maritta Voutilainen ja Kai Karlsson palvelevat asiakkaita chatissa.
Maritta Voutilainen ja Kai Karlsson palvelevat asiakkaita chatissa.

Chat-palvelu auttaa vakuutusasiakkaitamme

15.1.2016

Työeläkeasioiden hoito verkossa on yhä suositumpaa asiakkaidemme keskuudessa. Chat-palvelumme tukee asiakkaita verkkopalvelun käytössä. Palvelu toimii yrittäjä- ja työnantaja-osioiden etusivulla sekä vakuutushakemus-palvelussa. Palvelun kautta saa yleisluontoista neuvontaa. Yksilöllisen, esimerkiksi henkilötietoja sisältävän neuvonnan, ohjaamme verkkopalvelumme kirjautuneen palveluun tai puhelinpalveluun.

– Asiakkaidemme esittämät kysymykset ovat suurilta osin mieltä askarruttavia arkipäivän ongelmia vakuuttamisessa. Yrittäjät usein pohtivat, ovatko he vakuuttamisvelvollisia vai eivät, kertovat palveluneuvojat Maritta Voutilainen ja Kai Karlsson.

Chat on helppo tapa saada apua juuri silloin, kun tilanne on käsillä. TyEL-vakuutusten vuosi-ilmoitusten jättöaika lisää asiakkaiden yhteydenottoja ja haluamme chatin avulla tarjota yhden lisäkanavan asiakkaillemme.

Chat-palvelua on tarjolla maanantaista perjantaihin klo 9 - 15. Palvelun löydät sivun oikean alalaidan Varma Chat -laatikosta.

{{errorMessage}}

Avainsanat

Blogi