Hakutulokset

Ei tuloksia haulle "{{searchTerm}}"

Kuvassa vasemmalta Sanna Mecklin, Aira Hirvikallio, Raila Pauloaho ja Jukka Mikkola
Kuvassa vasemmalta Sanna Mecklin, Aira Hirvikallio, Raila Pauloaho ja Jukka Mikkola

Varmalle Asiakkaan Ääni –tunnustus asiakaskeskeisyydestä

5.2.2016

Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan yli 500 000 asiakaspalautteen pohjalta. Varman asiakkuuksien asiakaspalvelulle myönnetty Asiakkaan ääni –tunnustus kertoo liiketoiminnan asiakaskeskeisyydestä.

Kolmen tähden tunnustuksen saavuttaneet organisaatiot kuuluvat 20 % parhaimmistoon Asiakkaan Ääni -mittauksen piirissä olevista organisaatioista ja arviolta parhaan 10 % joukkoon kaikista suomalaisista organisaatioista.

– Kiitos tästä huippuhyvästä tunnustuksesta kuuluu meidän asiakaspalvelijoille. Asiakaskokemuksen johtamiseen on panostettu meillä merkittävästi osaamisen kehittämisellä ja ympäröivän maailman seuraamisella, kiittelee varatoimitusjohtaja Ville-Veikko Laukkanen Varmasta.

Korkea asiakastyytyväisyys korostuu Varman jokapäiväisessä työssä

Asiakaskohtaamisten eteen tehtävä työ on pitkäjänteistä. Varmassa kerätään aktiivisesti asiakaspalautetta ja hyödynnetään siitä saatavaa tietoa kehittämisessä.

– Asiakkaamme pitävät tästä asiakaspalautetavasta. Saamme hyvin palautetta sekä puhelin- että sähköpostiasiakaspalvelusta reaaliajassa ympäri vuoden. Vastausprosenttimme ovat olleet hyvällä tasolla koko ajan, iloitsee asiakaspalvelupäällikkö Sanna Mecklin.

{{errorMessage}}

Avainsanat

Blogi