31.1.  Liiketoimintajohto johtamaan organisaation uusiutumiskykyä

31.1.  Liiketoimintajohto johtamaan organisaation uusiutumiskykyä

Ilmoittaudu mukaan

Tämä tilaisuus on tarkoitettu erityisesti liiketoimintajohdolle, joka haluaa kattavat eväät oman organisaation uusiutumiskyvyn pohtimiseen. Tervetuloa mukaan tehokkaaseen webinaariin.

Ke 31.1. Liiketoimintajohto johtamaan organisaation uusiutumiskykyä. Webinaari alkaa kello 8:30 ja kestää enintään tunnin.

Liiketoimintajohtaja, oletko tunnistanut mitä jatkuva uudistuminen oikeasti tarkoittaa työn tekemisen ja henkilöstön kannalta. Mitä uudessa tilanteessa pitää tehdä eri tavalla, jotta työ sujuu, liiketoiminnan tavoitteet saavutetaan ja mahdollisilta työkykyriskeiltä vältytään.

Tässä webinaarissa tarjoamme liiketoimintajohdolle eväitä, joiden avulla pohtia oman organisaation uusiutumiskykyä. Vahvistamme johdon roolia ja vastuuta tukea henkilöstön muutoskyvykkyyttä sekä työkykyä tukevien toimenpiteiden jalkauttamista.

Tutustu työkykyjohtamista käsitteleviin videoihimme.

Puhujat

Työssäni sekä HR:n että työkykyjohtamisen ammattilaisena olen havainnut, että henkilöstöasioiden johtaminen käsi kädessä yrityksen muun strategisen johtamien kanssa ei ole aina niin yksinkertaista. Johtoryhmissä on paljon ymmärrystä ja sitoutumistakin, mutta työkalut johtaa toimeenpanoa puuttuvat.

Itseäni kiinnostaakin juuri se, miten tulevaisuudessa voisimme datan keräämisen ja analysoinnin avulla tarjota liiketoimintajohdolle työvälineitä johtaa henkilöstöprosesseja kuten mitä tahansa muuta liiketoiminnan osa-aluetta. 

Johanna Ahonen
Työkykyjohtamisen kehityspäällikkö, Varma
Johanna Ahonen
Työkykyjohtamisen kehityspäällikkö, Varma

Ihmisten johtaminen on mielestäni kiehtovaa ja haastavaa. Esimiestehtävissä ollessani olen kantapään kautta oppinut, miten oleellista on tuntea tiimin yksilöt. Osata tukea ja haastaa ihmistä omalla tavalla kehittymään ja uusitumaan. Tiedämme, että työn tekemisen tavat muuttuvat nopeasti. Mutta tiedämmekö minkälaista johtamista tulevaisuudessa tullaan tarvitsemaan ja mikä tulee olemaan esimiehen rooli. 

Outi Hartikainen
Työkykyjohtamisen kehityspäällikkö, Varma
Outi Hartikainen
Työkykyjohtamisen kehityspäällikkö, Varma
(function (w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ 'gtm.start': new Date().getTime(), event: 'gtm.js' }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != 'dataLayer' ? '&l=' + l : ''; j.async = true; j.src = '//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=' + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, 'script', 'dataLayer', 'GTM-MJL5CR'); (function(w, t, f) { var s='script',o='_giosg',h='https://service.giosg.com',e,n;e=t.createElement(s);e.async=1;e.src=h+'/live/'; w[o]=w[o]||function() {(w[o]._e=w[o]._e||[]).push(arguments)} ;w[o]._c=f;w[o]._h=h;n=t.getElementsByTagName(s)[0];n.parentNode.insertBefore(e,n); })(window,document,3860); (function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function(){(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)}; h._hjSettings={hjid:328782,hjsv:5}; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'//static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv='); var _vwo_code = (function () { var account_id = 65925, settings_tolerance = 2000, library_tolerance = 2500, use_existing_jquery = false, // DO NOT EDIT BELOW THIS LINE f = false, d = document; return { use_existing_jquery: function () { return use_existing_jquery; }, library_tolerance: function () { return library_tolerance; }, finish: function () { if (!f) { f = true; var a = d.getElementById('_vis_opt_path_hides'); if (a) a.parentNode.removeChild(a); } }, finished: function () { return f; }, load: function (a) { var b = d.createElement('script'); b.src = a; b.type = 'text/javascript'; b.innerText; b.onerror = function () { _vwo_code.finish(); }; d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b); }, init: function () { settings_timer = setTimeout('_vwo_code.finish()', settings_tolerance); var a = d.createElement('style'), b = 'body{opacity:0 !important;filter:alpha(opacity=0) !important;background:none !important;}', h = d.getElementsByTagName('head')[0]; a.setAttribute('id', '_vis_opt_path_hides'); a.setAttribute('type', 'text/css'); if (a.styleSheet) a.styleSheet.cssText = b; else a.appendChild(d.createTextNode(b)); h.appendChild(a); this.load('//dev.visualwebsiteoptimizer.com/j.php?a=' + account_id + '&u=' + encodeURIComponent(d.URL) + '&r=' + Math.random()); return settings_timer; } }; }()); _vwo_settings_timer = _vwo_code.init(); var _paq = _paq || []; /* tracker methods like "setCustomDimension" should be called before "trackPageView" */ _paq.push(["setCookieDomain", "*.varma.fi"]); _paq.push(["setDomains", ["*.varma.fi"]]); _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//piwik.varma.fi/piwik/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'piwik.php']); _paq.push(['setSiteId', '1']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.type='text/javascript'; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+'piwik.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();