Varman asiointipalvelun käyttöoikeuksien myöntäminen uudistuu

Varman asiointipalvelun pääkäyttäjän vastuulla on huolehtia siitä, että oman yrityksen asiointipalvelun käyttäjät ja käyttöoikeudet ovat palvelussa ajan tasalla. Hallinnointi onnistuu jatkossa entistä helpommin asiointipalvelun uudistetussa Käyttäjät ja valtuudet -osiossa.

Käyttäjät ja valtuudet -osio löytyy asiointipalvelun valikosta. Siellä pääkäyttäjä voi

·        lisätä tai poistaa asiointipalvelun käyttäjiä ja

·        muokata olemassa olevien käyttäjien pääsyä eri osioihin ja tietoihin.

Uudistettu Käyttäjät ja valtuudet -osio otetaan käyttöön viikon 47 alussa. Ensimmäisellä kerralla Käyttäjät ja valtuudet -osiossa pyydetään hyväksymään Varman asiointipalvelun käyttöehdot.

Jos sinulla on kysyttävää käyttöoikeuksista, voit lähettää meille viestiä asiointipalvelun kautta, soittaa 010 192 100 tai kysyä neuvoa chatissa arkisin kello 8–17.

Voisit olla kiinnostunut myös näistä