Käyttökatkon aikana kaikki henkilöasiakkaan asiointipalvelut ovat pois käytöstä. Katko vaikuttaa myös eläke- ja kuntoutushakemusten käsittelyyn. Eläkeasiat kannattaa hoitaa mahdollisuuksien mukaan ennen katkoa. Lue lisää käyttökatkosta.

Miten toimin, kun haluan ilmoittaa tilinumeron tai osoitteenmuutoksen?

Ilmoita tiedot meille Varma Asioinnissa

Voit muuttaa tilinumeroasi Varma Asioinnissa Tilinumero ja veroprosentti -sivulla.

Suomessa asuvien osoitteenmuutokset saamme yleensä Digi- ja väestötietovirastosta. Ulkomailla asuvien asiakkaiden osoitteenmuutoksista emme saa tietoa automaattisesti. Osoitteenmuutoksen voit tehdä Varma Asioinnissa Omat tiedot -sivulla.

Jos sinulla ei ole pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta käytössä, lue Eläkkeen maksaminen -sivulta, miten voit ilmoittaa tilinumeron tai osoitteenmuutoksesta.

Oletko yrittäjä tai työnantaja? Näin voit ylläpitää yhteystietojasi.