Varman eläkepalvelujen asiakaspalvelu voitti Asiakkaan ääni -tutkimuksen

Eläkepalveluiden asiakaspalvelu valittiin maan parhaaksi Asiakkaan ääni -tutkimuksessa, myös Suomen paras asiakaspalvelija löytyi Varman eläkepalveluista.

Tänään julkistetussa Asiakkaan ääni -tutkimuksessa Varman eläkeasiakkailleen tarjoama puhelinpalvelu arvioitiin parhaaksi suurten yritysten sarjassa. Myös koko tutkimuksen paras asiakaspalvelija löytyi Varmasta. Parhaaksi asiakaspalvelijaksi valittiin eläkeasiantuntija Outi Viljanen.

- Eläkeasioiden hoitaminen on ihmisen elämässä usein ainutkertainen tapahtuma. Tavoitteenamme on tunnistaa asiakkaidemme todelliset tarpeet ja vastata niihin. Haluamme yllättää asiakkaamme positiivisesti. Olemme aktiivisesti kehittäneet asiakaspalveluamme asiakas keskiössä mahdollisimman ihmisläheiseksi, sanoo eläkepalveluista vastaava johtaja Tiina Kurki.

- On hienoa nähdä, että asiakkaamme kokevat palvelumme vastaavan heidän tarpeitaan, iso kiitos heille hyvästä palautteesta.

Eläkepalvelut oli mukana tutkimuksessa ensimmäistä kertaa.

 

Vakuutuspalvelut sijoittui 5. sijalle pienten ja keskisuurten sarjassa

Yrityksiä ja yrittäjiä palveleva Varman vakuutuspalvelut menestyi myös hyvin vertailussa. Se sijoittui 5. sijalle pienten ja keskisuurten sarjassa.

Vakuutuspalvelut sijoittui edellisessä tutkimuksessa vuonna 2015 sijalle 8.

 

Asiakastietoyritys Bisnoden viidettä kertaa teettämässä tutkimuksessa yritysten omilta asiakkailta kysyttiin näkemyksiä yritysten asiakaspalvelukeskuksista. Tutkimus perustuu noin 400 000 asiakaskohtaamiseen.

Lue Outi Viljasen haastattelu: Palvelen niin kuin haluaisin itse tulla palvelluksi

Voisit olla kiinnostunut myös näistä