Vår kundtjänst är tyvärr överbelastad. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter! Vi svarar på alla meddelanden och samtal i ankomstordning. I telefontjänsten kan du lämna en återuppringningsförfrågan.

Du kan sköta dina försäkringsärenden i Varma Onlinetjänst när det passar dig bäst. I onlinetjänsten kan du till exempel granska fakturor, ansöka om betalningstid och skriva ut ett avgiftsintyg. Du kan även ta fram prognoser över framtida ArPL-avgifter och avgiftsuppgifter till bokslutet.

Vad ska jag göra om jag vill ansöka om flexibilitet med FöPL-avgifter?

Ansök om flexibel betalning i Varma Onlinetjänst

En flexansökan ska alltid göras skriftligt. Allra enklast gör du den i vår onlinetjänst.

Fyll i en flexansökan så tar vi upp ditt ärende för behandling. Ansökan gäller alltid betalningar för innevarande år.

Ansök om flexibel betalning i Varma Onlinetjänst

Läs mer om flexibla betalningar och dess förutsättningar

Kanske du också är intresserad av

Vad ska jag göra om jag behöver mer betalningstid?

Vad ska jag göra om jag vill ansöka om ändring av min FöPL-arbetsinkomst?