Vår kundtjänst är tyvärr överbelastad. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter! Vi svarar på alla meddelanden och samtal i ankomstordning. I telefontjänsten kan du lämna en återuppringningsförfrågan.

Du kan sköta dina försäkringsärenden i Varma Onlinetjänst när det passar dig bäst. I onlinetjänsten kan du till exempel granska fakturor, ansöka om betalningstid och skriva ut ett avgiftsintyg. Du kan även ta fram prognoser över framtida ArPL-avgifter och avgiftsuppgifter till bokslutet.

Alltid enkel och kompetent service

Hos oss får du personlig service som lämpar sig för din situation oberoende av tid och plats. I den användarvänliga Varma Onlinetjänst kan du sköta dina ärenden när det passar dig bäst. Vi stöder dig vid föränderliga och oväntade händelser i arbetslivet, vare sig det är fråga om insjuknande eller behovet av flexibla arrangemang som gäller betalningstid. Klicka på den fråga som passar din situation så får du närmare instruktioner.

Ta kontakt med oss

Sköt dina ArPL-ärenden på webben

I vår onlinetjänst kan du bl.a.

  • skicka meddelanden och bilagor till oss via en skyddad anslutning
  • granska fakturor och fakturaspecifikationer
  • ge oss dina bankkontouppgifter
  • uppdatera dina adress- och faktureringsuppgifter.
Logga in på Varma Onlinetjänst

Telefon och chatt

010 192 100

Vi betjänar dig i försäkringsärenden via telefon och i chatten från måndag till fredag klockan 8–16. I telefontjänsten kan du också lämna en återuppringningsförfrågan.

På samma numret, vardagar klockan 9–15, ger våra experter dig råd i frågor som gäller personalens arbetsförmåga, rehabilitering och arbetsoförmåga.